lunes, 27 de julio de 2009

Un dissabte boig // Un sábado loco....

Bona tarda, el dissabte va ser un dia d'oportunitats, s'havia d'aprofitar, jejejejejejeje ja que al passar per aquesta botiga, vaig veure un gran rètol que posava, 50% per liquidació i no m'ho vaig pas pensar, ni dos cops, cap dins!!!!
Vaig comprar molts quadres per fer, per anys i anys, però es que l'oferta era.....molt temptadora...jejejejeje, 2 quadres els he comprat per la meva mare i jo me'n quedo 3 i també un tros de roba Aida de color blau, m'agrada molt, estic molt satisfeta!
Buenas tardes, el sábado fue un día con muchas oportunidades, necesitaba salir y comprar alguna cosa para tener un buen capricho, pasé por una tienda, donde el gran cartel, me llamaba a gritos, 50% de descuento en liquidación, total que entré y me compré 5 cuadros y un trozo de tela Aida, me quedaré yo 3 cuadros y 2 se los daré a mi madre para que me ayude sino no llegaré.... jejejejeje
Aquest és per a la meva mare, l'altre que li vaig comprar, no en tinc la foto, però es de Winnie de Pooh amb motiu infantil.


Este es para mi madre, el otro de mi madre no tengo foto, pero es un cuadro de Winnie de Pooh y sus amigos.

Aquest em va agradar per mi, no per res en especial, però el vaig trobar molt finet i molt maco.

Este me gustó para mi, sin ningún motivo especial, lo ví y me gustó.


Aquest medidor ja li havia ficat l'ull a sobre ja fa molt temps, i com que tinc temps de sobres, me'l vaig comprar i l'aniré fent....el trobo molt maco....abans hauré d'acabar amb el medidor que tinc pendent del meu nebot, però un cop l'acabi m'hi posaré.
Este medidor ya le tenia el ojo desde hace mucho tiempo, lo compré para hacer sin prisas, lo he encontrado siempre muy bonito, primero acabaré el medidor que tengo pendiente de mi sobrino.

Aquest últim el trobo molt maco també, mira quasi tots els que he comprat són molt infantils, però mira pel meu nebot, si no jejejeje

Este último también lo compré porque le tenía el ojo y resulta que por fin lo he encontrado y a un buen precio, eso me puso mas contenta aún.

6 comentarios:

ara dijo...

me gustan tus compras!!! es que los cuadros infantiles son un encanto.
Bss.

Bruna dijo...

Unes compres xulíssimes!!!!, m'agraden molt tots els quadres.
Petonets

LEONOR dijo...

Quina sort que has tingut de poder comprar aquestes coses bé de preu, les oportunitats s'han d'aprofitar.
Un petó

Anubis dijo...

Hola nusi que bonitos bordados en punto cruz perdona que no vine antes surjio un problema de ordenador y bueno viste como es esto te agradesco que pasaras por mi blog un beso grande desde uruguay

orange/chocolate dijo...

Molt bones compres!! M'agraden totes. Tot hi viure aprop no acostumo a anar a la Boqueria. De vegades penso que hauria de comprar-me una guia i dedicar-me a fer turisme a la meva pròpia ciutat. Petons i gracies per la teva visita.

tinabarbano@gmail.com dijo...

hola guapa el medidor de nemo precioso, si quieres podemos intercambiar yo tengo un de winnie de pooh y sus amigos.
saludos tina