sábado, 1 de agosto de 2009

Hi he tornat.....//Lo he vuelto a hacer.....

Res el dijous, hi vaig tornar....va ser un dia dur a la feina, i clar m'havia de desestressar, total que vaig tornar a la botiga de nou..... i em vaig comprar un mini quadret que és una bailarina....mira si algun dia tinc una nena...doncs ja m'anirà bé.... i uns botons petitons, una placa per lligar els fils i no tenir-los per cap lloc perduts....també roba per cosir (tela Aïda) de color blanc i color cru...ja en tinc per mesos ! ja us posaré la foto del quadre i del tot el que he comprat!

El jueves volví a caer....fué un dia duro en el trabajo y tuve que desestresarme, nada pues me fuí a comprar a la tienda de nuevo, total compré un nuevo cuadro, pequeñito una bailarina, pensé que si algún día tengo una niña el gustará. También compré una paleta para atar los hilos varios, en lugar de dejarlos por ahí.... ropa Aida (color blanco y color crudo) y ya tengo para días y días, pero es que estas ofertas nadie se puede aguantar....

No hay comentarios: