sábado, 18 de julio de 2009

Intercanvi bossetes aromàtiques//Intercambio bolsitas aromáticas

Bona nit de nou, avui m'ha donat per actualitzar-ho tot jejejeje
Aquí us poso la bosseta que em va arribar a mi, molt graciosa i molt maca!!!!! gràcies Morbius!!!!
(és el meu signe del zodiac) m'ha agradat moltisssiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmmmmm!!!!!!


Buenas noches,
hoy voy a colgar en el blog todo lo que dije que tenia hecho pero no había colgado aún.
Se trata de mi signo zodiacal, me ha encantado!!!!!Gracias Morbius!!! un beso!


Ara us penjaré les fotos de la bosseta que vaig enviar jo,



Ahora os pondré las fotos de la bolsita que yo hice y envié.

3 comentarios:

LEONOR dijo...

Hola noia: Veig que t'has posat al dia... Unes bosetes molt xules i m'encanta el dibuix que has brodat a la tovallola.
Un petó.

Bruna dijo...

Unes bossetes maquíssimes!!!!!!!.
Petonets

Luz dijo...

Estan muy bonitas las bolsitas. Me gusta tu blog.