lunes, 12 de enero de 2009

Quadres 2006/2007 // Cuadros 2006 y 2007

Aquest el vaig regalar a la meva mare, el vaig fer durant el 2007, tot combinant amb altres coses, però el punt de Creu em té totalment fascinada, em puc passar hores i hores, que em passen sense adonar-me'n. Tant que qualsevol dia no m'enrecordaré ni de sopar.... Aquí os pongo una foto del cuadro que hice durante el 2007 tambien, no costó tanto como el anterior. No sé, me encantan estos cuadros de damas antiguas...








Any 2006

Aquest treball, el vaig fer d'amagat del meu pare, li havia de regalar, imagineu-vos durant un any amagant el que feies per que no ho veies....jejejejeperò el resultat va ser força correcte oi?
El que no ho sap, que és de punt de creu, es pensa que és pintat....
este trabajo lo hice para mi padre. Me encanta, aunque brille mucho el flash, queda muy bonito, modestia a parte.... no tiene ningún trozo que no tenga hilo por medio....