martes, 13 de enero de 2009

Durant l'any 2009/Durante el 2009

Bé, aquest any, tinc una llista interminable de coses que vull fer:

* Medidor que haig d'acabar per al meu nebot, uns pitets, una tovallola, etc......
* Acabar el motiu del SAL de Bent Creek que correspon al mes de gener, que encara avui dia 13 no he començat però hauré de fer....
* Acabar un quadre pel menjador allargat que també tinc a mitges....
* També m'agradaria molt fer un pessebre que vaig veure, amb les figures fetes de punt de creu...bé ja veurem què dona per fer l'any 2009!!!

Ja veieu que el tinc ocupat...però amb una cosa que m'agrada molt. També crec que faré un altre SAL que és de la Maurer-Stroh....ufff ja m'estresso...

Bien, este año, tengo una lista interminable de cosas por acabar:

* Medidor que tengo a medias para mi sobrino, unos baberos, una toalla......etc...
* Acabar el motivo del SAL de Bent Creek que corresponde al mes de enero, que a día 13 aún no he realizado.
* Acabar un cuadro de un paisaje que tengo a medias, cuando pueda subiré una foto.

Total que tengo el año 2009 a tope, pero seguro que alguna cosa mas empezaré....